یکشنبه ۰۴ خرداد ۰۴

ويژگي‏هاي ‏يك پست اينستاگرامي بدون نقص

 

1. عكسي كه‏ مي ‏‏‏گذاريد بسيار جذاب و خيره كننده باشد.

مغز انسان به گونه‏اي ‏‏است كه عكس را 60 هزار برابر سريعتر از جمله‏هاي ‏نوشتاري پردازش‏‏ مي‏‏‏‏‏‏كند.

توصيه ما: اگر قانون سه تايي‏ها ‏علاقه زيادي را بين مخاطبان ايجاد‏ مي‏‏‏كند حتماً از اين قانون استفاده كنيد.

2. دقت كنيد عكس‏هايي ‏كه به كار‏ مي‏‏‏بريد كيفيت بالايي داشته باشند.

عكس‏هاي ‏غيرشفاف و عكس‏هاي ‏قديمي باعث‏ مي‏‏‏شوند كه غيرحرفه‏اي ‏‏به نظر بياييد و فالوئر‏ها‏يتان را دلسرد‏ مي‏‏‏كند.

توصيه ما: رزلوشن عكس‏ها ‏را دو برابر كنيد تا خيالتان راحت باشد كه براي مشتريها دلنشين است.

سايز اينستاگرام: 640px.640px

سايز عكس شما: 1280px.1280px

3. عكس‏هايي ‏كه نور مناسبي داشته باشند توجه زيادي را‏ مي‏‏‏توانند به خود جلب كنند.

نيازي نيست كه در عكس‏هايي ‏كه پست‏ مي‏‏‏كنيد از سايه استفاده كنيد. براي اينكه محصول خودتان را به بهترين شكل نشان دهيد بايد محصول را در مركز توجه عكس و زير نور زيادي قرار دهيد.

توصيه ما: اگر استوديويي نداريد كه در آن شرايط نورپردازي ايده ال باشد ساده ترين و كم هزينه ترين راه اين است كه زير نور آفتاب عكس بگيريد و اگر در اتاق هستيد در كنار پنجره‏اي ‏‏كه نور خورشيد از آن مي ‏‏تابد عكس بگيريد.

شاه كليد افزايش فالوئر

از بازوي خودتون نون بخوريد.

4. توجه ديگران را جلب كنيد و در معرفي محصولات تان همه را متقاعد كنيد.

توصيه ما: بسيار معروف است كه در زبان انگليسي 5 كلمه‏اي ‏‏كه بيشترين تاثير را براي متقاعد كردن مشتري دارند عبارت‏ند ‏‏از: شما – رايگان – چون كه – فورا – حالا

در زبان شما چه كلمه‏ هايي ‏در متقاعد كردن مشتري تاثير زيادي دارند؟

5. سوالي كاملاً مستقيم بپرسيد كه باعث درگيري ذهني و جذب مخاطب بشود.

نمونه يك سوال خوب: رنگ قرمز را‏ مي‏‏‏خريد يا رنگ مشكي؟

نمونه يك سوال بد: چه رنگي را دوست داريد؟

توصيه ما: سوالي كه‏ مي ‏‏‏پرسيد پاسخش بايد در خود سوال باشد تا براي مشتري پاسخ دادن به آن سوال آسان ‏‏‏باشد و در نتيجه احتمال اينكه به سوال شما پاسخ دهد افزايش پيدا كند.

6. اگر‏ مي‏‏‏خواهيد افرادي كه پست شما را‏ مي‏‏‏خوانند كار خاصي انجام دهند حتماً به صورت مستقيم بگوييد كه چه كاري از آنها‏ مي‏‏‏خواهيد.

حتي اگر فكر‏ مي‏‏‏كنيد چيزي كه از آنها‏ مي ‏‏‏خواهيد كاملاً واضح است باز هم به صورت مستقيم بگوييد كه چه كاري‏ مي‏‏‏خواهيد انجام دهند.

مثلاً: "بر روي لينكي كه در بيو وجود دارد كليك كنيد تا درباره محصول بيشتر بخوانيد."

7. از هشتگ هاي مرتبط استفاده كنيد تا پست‏هايي ‏كه‏ مي‏‏‏گذاريد توسط عده زيادي ديده شوند.

پست‏هاي ‏اينستاگرامي كه بيش از 11 هشتگ دارند بيشترين بازديد را خواهند داشت.

توصيه ما: چهار يا پنج هشتگ در كامنتي كه زير پست شماست بگذاريد و بعد از يك ساعت دوباره چهار يا پنج هشتگ در كامنتي ديگر بنويسيد. وقتي كه اين كار را‏ مي ‏‏‏كنيد ديگر پست‏هاي ‏شما به دليل هشتگ‏هاي ‏زياد شبيه به اسپم نخواهند بود.

مهمترين قانوني كه در اينستاگرام براي جذب مخاطب وجود دارد.

8. براي كامنت‏ها ‏جواب بنويسيد و به سوال‏ها ‏پاسخ دهيد.

مردم از افرادي خريد‏ مي‏‏‏ كنند كه اعتماد داشته باشند. پس شما هم بايد تلاش كنيد كه اعتماد مشتري‏ها ‏را به خود جلب كنيد. جهت رسيدن به اين هدف لحني كه براي توضيح درباره برندتان به كار‏ مي‏‏‏‏‏بريد بايد با ثبات باشد و به كامنت‏ها ‏و سوال‏هايي ‏كه مردم از شما‏ مي‏‏‏پرسند پاسخ دهيد.

توصيه ما: حتي اگر در كامنت فقط بنويسيد "سپاسگزارم" تاثير زيادي‏ مي‏‏‏ تواند بر روي مشتري داشته باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.