سه شنبه ۳۱ تیر ۹۹
ويژگيهاي يك پست اينستاگرامي بدون نقص
1. عكسي كه مي گذاريد بسيار جذاب و خيره كننده باشد.
مغز انسان به گونهاي است كه عكس را 60 هزار برابر سريعتر از جملههاي نوشتاري پردازش ميكند.
توصيه ما: اگر قانون سه تاييها علاقه زيادي را بين مخاطبان ايجاد ميكند حتماً از اين قانون استفاده كنيد.
2. دقت كنيد عكسهايي كه به كار ميبريد كيفيت بالايي داشته باشند.
عكسهاي غيرشفاف و عكسهاي قديمي باعث ميشوند كه غيرحرفهاي به نظر بياييد و فالوئرهايتان را دلسرد ميكند.
توصيه ما: رزلوشن عكسها را دو برابر كنيد تا خيالتان راحت باشد كه براي مشتريها دلنشين است.
سايز اينستاگرام: 640px.640px
سايز عكس شما: 1280px.1280px
3. عكسهايي كه نور مناسبي داشته باشند توجه زيادي را ميتوانند به خود جلب كنند.
نيازي نيست كه در عكسهايي كه پست ميكنيد از سايه استفاده كنيد. براي اينكه محصول خودتان را به بهترين شكل نشان دهيد بايد محصول را در مركز توجه عكس و زير نور زيادي قرار دهيد.
توصيه ما: اگر استوديويي نداريد كه در آن شرايط نورپردازي ايده ال باشد ساده ترين و كم هزينه ترين راه اين است كه زير نور آفتاب عكس بگيريد و اگر در اتاق هستيد در كنار پنجرهاي كه نور خورشيد از آن مي تابد عكس بگيريد.
شاه كليد افزايش فالوئر
از بازوي خودتون نون بخوريد.
4. توجه ديگران را جلب كنيد و در معرفي محصولات تان همه را متقاعد كنيد.
توصيه ما: بسيار معروف است كه در زبان انگليسي 5 كلمهاي كه بيشترين تاثير را براي متقاعد كردن مشتري دارند عبارتند از: شما – رايگان – چون كه – فورا – حالا
در زبان شما چه كلمه هايي در متقاعد كردن مشتري تاثير زيادي دارند؟
5. سوالي كاملاً مستقيم بپرسيد كه باعث درگيري ذهني و جذب مخاطب بشود.
نمونه يك سوال خوب: رنگ قرمز را ميخريد يا رنگ مشكي؟
نمونه يك سوال بد: چه رنگي را دوست داريد؟
توصيه ما: سوالي كه مي پرسيد پاسخش بايد در خود سوال باشد تا براي مشتري پاسخ دادن به آن سوال آسان باشد و در نتيجه احتمال اينكه به سوال شما پاسخ دهد افزايش پيدا كند.
6. اگر ميخواهيد افرادي كه پست شما را ميخوانند كار خاصي انجام دهند حتماً به صورت مستقيم بگوييد كه چه كاري از آنها ميخواهيد.
حتي اگر فكر ميكنيد چيزي كه از آنها مي خواهيد كاملاً واضح است باز هم به صورت مستقيم بگوييد كه چه كاري ميخواهيد انجام دهند.
مثلاً: "بر روي لينكي كه در بيو وجود دارد كليك كنيد تا درباره محصول بيشتر بخوانيد."
7. از هشتگ هاي مرتبط استفاده كنيد تا پستهايي كه ميگذاريد توسط عده زيادي ديده شوند.
پستهاي اينستاگرامي كه بيش از 11 هشتگ دارند بيشترين بازديد را خواهند داشت.
توصيه ما: چهار يا پنج هشتگ در كامنتي كه زير پست شماست بگذاريد و بعد از يك ساعت دوباره چهار يا پنج هشتگ در كامنتي ديگر بنويسيد. وقتي كه اين كار را مي كنيد ديگر پستهاي شما به دليل هشتگهاي زياد شبيه به اسپم نخواهند بود.
مهمترين قانوني كه در اينستاگرام براي جذب مخاطب وجود دارد.
8. براي كامنتها جواب بنويسيد و به سوالها پاسخ دهيد.
مردم از افرادي خريد مي كنند كه اعتماد داشته باشند. پس شما هم بايد تلاش كنيد كه اعتماد مشتريها را به خود جلب كنيد. جهت رسيدن به اين هدف لحني كه براي توضيح درباره برندتان به كار ميبريد بايد با ثبات باشد و به كامنتها و سوالهايي كه مردم از شما ميپرسند پاسخ دهيد.
توصيه ما: حتي اگر در كامنت فقط بنويسيد "سپاسگزارم" تاثير زيادي مي تواند بر روي مشتري داشته باشد.
- ۶۲ بازديد
- ۰ نظر