پنجشنبه ۰۹ بهمن ۹۹
76) در صورتي كه براي بازاريابي كردن از پلتفرم اينستاگرام استفاده مي كنيد سعي كنيد هنر جلب كردن كاربران مخصوص اينستاگرام را داشته باشيد!
از ديگر نكته هايي كه شما بايد براي استفاده كردن از اينستاگرام درنظر داشته باشيد اين است كه سعي كنيد شيوه هاي مختلفي را كه كاربران اينستاگرام براي افزايش دادن تعداد فالوئرهايشان مورد استفاده قرار مي دهند را به خوبي بدانيد. تحقيقات نشان داده است كه استفاده كردن از اينستاگرام و افزايش دادن مخاطبين اينستاگرام راهكارهاي مخصوص خودش را دارد و در صورتي كه شما بتوانيد از اين راهكارها به شيوه اي كه مناسب است استفاده كنيد مي توانيد كاربران اينستاگرامي را "وادار" كنيد كه شما را فالو كنند و در نتيجه تعداد مخاطبينتان را زيادتر كنيد اما در غير اين صورت اگر شما ندانيد كه چگونه مي توانيد كاربران مخصوص اينستاگرام را به سمت و سوي خودتان جلب كنيد شانس شما براي موفقيت خيلي كم مي شود.
77) در صورتي كه براي بازاريابي كردن از پلتفرم اينستاگرام استفاده مي كنيد سعي كنيد حتما به مرتبط بودن هشتگ هايي كه براي پست هاي مختلف مي گذاريد توجه كنيد!
از ديگر نكته هاي بسيار مهمي كه تمام افرادي كه با استفاده از اينستاگرام بازاريابي مي كنند بايد به آن توجه داشته باشند استفاده از هشتگ ها است. شما بايد سعي كنيد كه تا جايي كه مي توانيد از هشتگ هايي استفاده كنيد كه به كار شما ارتباط دارند. در صورتي كه از هشتگ هايي استفاده كنيد كه به كارتان ارتباطي ندارند شانستان براي اين كه در كار بازاريابي با استفاده از اينستاگرام موفق شويد خيلي كم مي شود. افرادي كه در اينستاگرام به دنبال هشتگ هاي مختلف مي گردند افرادي هستند كه دوست دارند تا پست ها و مطالبي را پيدا كنند كه دقيقا مرتبط با اين هشتگ ها مي باشد بنابراين در صورتي كه پست هايي ببينند كه ارتباطي با اين هشتگ ها ندارد به احتمال زياد مشتري شما نمي شوند!
78) در صورتي كه براي بازاريابي كردن از پلتفرم اينستاگرام استفاده مي كنيد به كيفيت تصاوير در پست هاي تصويري توجه كنيد!
پلتفرم هاي مختلف شبكه هاي اجتماعي هركدامشان به يك شيوه ابزارهايي هستند كه شما مي توانيد با استفاده از اين ابزارها به كار بازاريابي بپردازيد و در هركدام از اين پلتفرم ها به دليل اين كه شيوه هاي مختلفي براي به اشتراك گذاري اطلاعات استفاده مي كنند شيوه هاي بازاريابي بايد متفاوت باشد. يكي از مهم ترين و كليدي ترين نكته هايي كه شما بايد به هنگام بازاريابي كردن با استفاده از اينستاگرام درنظر داشته باشيد اين است كه به كيفيت تصاويري كه از اين طريق ارسال مي كنيد توجه نماييد. شما بايد سعي كنيد كه تا جايي كه ممكن است تصاويري را در اينستاگرام ارسال كنيد كه داراي بهترين كيفيت ها باشند. تنها در اين صورت است كه مي توانيد در كار بازاريابي با استفاده از اينستاگرام موفق شويد.
79) در صورتي كه براي بازاريابي كردن از پلتفرم اينستاگرام استفاده مي كنيد اين نكته را فراموش نكنيد كه انجام كار بدون استفاده از ويديو غير ممكن است!
اينستاگرام ابزاري تصويري است و اصلا هدف اصلي آن اين است كه شما بتوانيد تصاوير و ويديوها را در اين ابزار به اشتراك بگذاريد. علاوه بر آن شما بايد به اين نكته هم توجه كنيد كه استفاده كردن از ويديوها در كار بازاريابي با استفاده از شبكه هاي اجتماعي اين روزها به عنوان يك "التزام" درآمده است و افرادي كه نمي توانند در كار بازاريابي خودشان با استفاده از شبكه هاي اجتماعي از ويديوها استفاده كنند شانسشان براي انجام دادن كار بازاريابي خيلي كم مي شود. از اين رو هنگامي كه شما مي خواهيد با استفاده از شبكه هاي اجتماعي به بازاريابي بپردازيد كاري كه بايد انجام دهيد اين است كه حتما به استفاده كردن از ويديوها نيز توجه داشته باشيد چراكه كار بازاريابي كردن با استفاده از ابزار اينستاگرام وقتي كه از ويديوها استفاده نمي كنيد كاري بسيار بيهوده مي باشد!
80) در صورتي كه براي بازاريابي كردن از پلتفرم اينستاگرام استفاده مي كنيد حتما از ويديوهاي لايو هم استفاده كنيد!
از ديگر نكته هاي مهمي كه شما بايد به هنگام بازاريابي كردن با استفاده از شبكه هاي مجازي به آن توجه كنيد اين است كه از يكي از مهم ترين ويژگي هايي كه اين ابزار در اختيار شما قرار مي دهد (يعني ويژگي ويديوهاي لايو) استفاده كنيد. در صورتي كه شما بتوانيد در كنار ويديوها و تصاويري كه در اينستاگرام در پست هايتان قرار مي دهيد و در كنار استوري هايي كه در بخش استوري قرار مي دهيد از ويديوهاي لايو هم استفاده كنيد (در صورتي كه هر چند وقت يك بار اين كار را انجام دهيد) مي توانيد انتظار داشته باشيد كه كاربران احساس مي كنند كه صفحه اينستاگرام شما يك صفحه اينستاگرامي "زنده" است و شما در جريان كار هستيد و دوست داريد تا با مخاطبين رابطه داشته باشيد و بنابراين تعداد مخاطبينتان افزايش پيدا مي كند.
81) در صورتي كه براي بازاريابي كردن از پلتفرم اينستاگرام استفاده مي كنيد تا جايي كه مي توانيد به پيام هاي خصوصي (DM) كه برايتان مي آيند پاسخ دهيد!
از ديگر نكته هاي مهمي كه شما به عنوان يك بازارياب اينستاگرامي بايد به آن توجه كنيد اين است كه در كنار توجه كردن به شيوه هاي مختلف براي فرستادن پست ها و گذاشتن استوري ها به اين موضوع نيز توجه كنيد كه بهتر است به پيام هاي خصوصي كه برايتان فرستاده مي شود نيز پاسخ دهيد. اين كار به شما كمك مي كند كه تا رابطه بهتري با آن دسته از مخاطبيني كه برايتان پيام فرستاده اند داشته باشيد. در صورتي كه به اين پيام هاي خصوصي پاسخ ندهيد بخشي از مخاطبين را كه ممكن است در آينده اي نزديك تبديل به مخاطبين و مشتريان بسيار وفادار شما شوند از دست بدهيد! بنابراين سعيتان را بكنيد كه تا جايي كه مي توانيد به پيام هاي خصوصي كه برايتان مي آيد پاسخ دهيد.
82) در صورتي كه براي بازاريابي كردن از پلتفرم اينستاگرام استفاده مي كنيد حتما به نقشي كه افراد تاثيرگذار مي توانند در بالا بردن تعداد فالوئرهايتان داشته باشند توجه كنيد!
يكي ديگر از مهم ترين و كليدي ترين نكته هايي كه شما به هنگام انجام دادن كار بازاريابي با استفاده از ابزار اينستاگرام بايد به آن توجه داشته باشيد بازاريابي با استفاده از افرادي است كه تعداد زيادي فالور دارند. اين افراد كه به آنها افراد تاثيرگذار در اينستاگرام هم گفته مي شود لزوما سلبريتي و يا افراد معروف شناخته شده نيستند بلكه شما براي پيدا كردن افراد تاثيرگذار مي توانيد افرادي كاملا معمولي در اينستاگرام را پيدا كنيد كه تعداد فالوئرهاي زيادي دارند. شما بايد سعي كنيد تا اين افراد را قانع كنيد كه تجارت شما يك تجارت باكيفيت است و كاري كه مي كنيد براي مردم مفيد است. در اين صورت مي توانيد از اين افراد تاثيرگذار تقاضا كنيد تا در صفحه خودشان براي تجارت شما تبليغ كنند بنابراين همين موضوع باعث مي شود كه تعداد مخاطبين شما افزايش بسيار زيادي پيدا كند!
83) در صورتي كه براي بازاريابي كردن از پلتفرم اينستاگرام استفاده مي كنيد سعي كنيد كه نام صفحه هاي ديگري كه كارشان مشابه شما است را نيز بياوريد!
نكته مهم ديگري كه شما حتما بايد به هنگام بازاريابي با استفاده از اينستاگرام بايد به آن توجه داشته باشيد اين است كه سعي كنيد تا در بعضي از پست هايي كه مي گذاريد نامي از صفحه هاي ديگري نيز كه همان كار شما را انجام مي دهند بياوريد و به آنها اشاره كنيد و برايشان تبليغ كنيد. انجام دادن اين كار از دو جنبه مهم براي شما سودمند است. جنبه اول اين است كه وقتي كه شما نام اين افراد را مي آوريد مي توانيد به ديگراني كه صفحه شما را مي بينند نشان دهيد كه فردي قابل اطمينان هستيد و با شركت ها و تجارت هاي ديگري كه كار مشابه با كار شما را مي كنند دوست هستيد و مزيت ديگر و جنبه ديگر كار هم اين است كه وقتي كه شركت ها و تجارت هاي رقيب شما مي بينند كه شما آنها را تبليغ مي كنيد آنها نيز شما را براي مخاطبين تبليغ مي كنند بنابراين مي توانيد انتظار داشته باشيد كه تعداد مخاطبينتان بيشتر شود!
84) در صورتي كه براي بازاريابي كردن از پلتفرم اينستاگرام استفاده مي كنيد سعي كنيد از ماكزيمم تعداد هشتگ ها استفاده نكنيد!
يكي از اشتباهاتي كه افرادي كه مي خواهند با استفاده از اينستاگرام بازاريابي كنند مرتكب مي شوند اين است كه فكر مي كنند بايد از ماكزيمم تعداد هشتگ هايي كه اينستاگرام در اختيارشان قرار داده است استفاده كنند. در صورتي كه چنين باوري غلط است و شما براي اين كه بتوانيد در اينستاگرام به بهترين شكل ممكن كار بازاريابي را انجام دهيد به هيچ عنوان نيازي نيست كه از ماكزيمم تعداد هشتگ هايي كه مي توانيد استفاده كنيد. تحقيقات و بررسي هايي كه در اين زمينه انجام گرفته است نشان داده است كه در صورتي كه شما از تعداد كمتري از هشتگ ها استفاده كنيد در صورتي كه اين هشتگ ها كاملا مرتبط و مناسب با كار باشند شما مي توانيد تعداد مخاطبين بيشتري را نسبت به زماني كه از تعداد زيادي هشتگ استفاده مي كنيد داشته باشيد.
85) در صورتي كه براي بازاريابي كردن از پلتفرم اينستاگرام استفاده مي كنيد تعدادي از ويديوها را صرفا در استوري بگذاريد!
در صورتي كه فكر مي كنيد بايد تمام ويديوها را در پست هاي خودتان بگذاريد كاملا اشتباه فكر مي كنيد! شما بايد سعي كنيد كه تعدادي از اين ويديوها را به جاي اين كه در پست ها بگذاريد صرفا در استوري هايتان بگذاريد و به اين شيوه ديگران را تشويق كنيد كه به استوري هاي بعديتان بروند چون وقتي كه يكي از استوري هاي شما را ببينند و متوجه شوند كه ويديويي كه در آن گذاشته ايد در هيچكدام از پست هايي كه داريد وجود ندارد به اين فكر مي افتند كه به احتمال زياد در استوري هاي ديگر شما نيز ويديوهايي خواهند ديد كه در هيچكدام از پست هايتان وجود ندارد بنابراين نسبت به صفحه شما به طور كلي بيشتر جلب مي شوند و در نتيجه تعداد مخاطبينتان افزايش پيدا مي كند.
86) در صورتي كه براي بازاريابي كردن از پلتفرم اينستاگرام استفاده مي كنيد فراموش نكنيد كه صفحه اينستاگرام را شبيه به صفحه هاي شخصي كنيد!
از ديگر نكته هايي كه شما بايد به هنگام بازاريابي كردن با استفاده از اينستاگرام حتما به آن توجه داشته باشيد اين است كه سعي كنيد كه صفحه تجاري اينستاگرام خودتان را شبيه به صفحه هاي شخصي كنيد. كاربران اينستاگرام در صفحه هاي شخصي خودشان معمولا تصاويري را از چهره خودشان و يا تصاويري از زندگي خصوصيشان قرار مي دهند و اين كاري است كه شما براي اين كه در اين كار موفق شويد بايد هر چند وقت يك بار انجام دهيد. شما بايد سعي كنيد كه تا جايي كه مي توانيد به صفحه اينستاگرام خودتان حالت شخصي بدهيد و سعي كنيد اين احساس را به آنها القا كنيد.
87) در صورتي كه براي بازاريابي كردن از پلتفرم اينستاگرام استفاده مي كنيد سعي كنيد تا زير صفحه هاي ديگر كه مرتبط با كار شما هستند (و يا نيستند!) كامنت بگذاريد!
يكي ديگر از نكته هاي بسيار كليدي در كار بازاريابي با استفاده از اينستاگرام اين است كه شما بايد سعي كنيد كه زير صفحه هاي ديگري كه كه مرتبط با تجارت شما هستند كامنت بگذاريد. همين كامنت ها مي تواند به شما كمك كند تا كار بازاريابي با استفاده از اينستاگرام را بهتر انجام دهيد. وقتي كه زير صفحه هايي كه مربوط به تجارت هاي مرتبط با شما است كامنت مي گذاريد مي توانيد ميزان تعامل خودتان را با آنها بيشتر كنيد بنابراين همين موضوع باعث مي شود كه كيفيت كار بازاريابي شما بهتر شود.
88) در صورتي كه براي بازاريابي كردن از پلتفرم اينستاگرام استفاده مي كنيد سعي كنيد كه از صفحه هاي مربوط به تجارت هاي ديگري كه مرتبط با شما هستند روش هاي جديد را ياد بگيريد!
كار بازاريابي يك كار رقابتي است و شما براي اين كه بازاريابي انجام دهيد بايد با ديگران رقابت كنيد. از اين رو در صورتي كه مي خواهيد در اين كار موفق شويد بايد به كارهايي ديگر صفحه هاي ديگر براي موفقيت انجام مي دهند نيز توجه كنيد و سعي كنيد تا بر اين اساس شما نيز از اين روش ها براي موفق شدن استفاده كنيد. شما بايد سعي كنيد كه تا جايي كه مي توانيد در اين دنياي رقابتي اينستاگرام به پست هايي كه صفحه هاي مربوط به تجارت هايي كه تجارت هاي رقيب شما محسوب مي شوند توجه كنيد و سعي كنيد تا نكته هايي مرتبط با كار آنها را ياد بگيريد.
89) در صورتي كه براي بازاريابي كردن از پلتفرم اينستاگرام استفاده مي كنيد حتما "داستان گويي اينستاگرامي" را فراموش نكنيد!
اينستاگرام ابزاري بسيار مفيد براي داستان گفتن است. شما مي توانيد از آن استفاده كنيد تا داستان هاي مختلف را تعريف كنيد و شما بايد بتوانيد كه از اين داستان ها استفاده كنيد تا توجه مخاطبين را به سوي خودتان جلب كنيد. كار داستان سرايي به روش اينستاگرامي كاري است كه شما بايد آن را به مرور ياد بگيريد چون اين كار تنها نيازمند توانايي و داشتن مهارت نيست و تجربه داشتن يكي از مهم ترين پارامترهاي تعيين كننده براي كار است. بنابراين در صورتي كه شما بتوانيد تجربه لازم را براي شيوه بيان داستان به روش اينستاگرامي داشته باشيد مي توانيد انتظار داشته باشيد كه ابزاري در اختيار داريد كه مي تواند به شما كمك كند تا تعداد زيادي از مخاطبين را براي خودتان جمع كنيد. پس سعي كنيد كه از روش داستان سرايي اينستاگرامي به عنوان يك روش مهم و كليدي در كار بازاريابي با استفاده از اينستاگرام استفاده كنيد.
90) در صورتي كه براي بازاريابي كردن از پلتفرم اينستاگرام استفاده مي كنيد صفحه هاي مختلف را فالو كنيد!
در صورتي كه مي خواهيد تعداد فالوئرهايتان در ابزار اينستاگرام افزايش پيدا كند يكي از مهم ترين نكته هايي كه بايد به آن توجه كنيد اين است كه براي اين كه فالو شويد، فالو كنيد! بسياري از صفحه ها در اينستاگرام هستند كه در صورتي كه شما آنها را فالو كنيد آنها هم شما را فالو مي كنند. بنابراين در صورتي كه شما در ابتداي كار هستيد و مي خواهيد تعداد صفحه هايي كه شما را فالو مي كنند افزايش پيدا كند بهتري كار اين است كه شما هم صفحه هاي آنها را فالو كنيد و در اين صورت خواهيد ديد كه فالورهاي بيشتري خواهيد داشت و همين فالوئرهاي بيشتر مي توانند در آينده تبديل به مشتريان بيشتر براي شما شوند!
91) در صورتي كه براي بازاريابي كردن از پلتفرم اينستاگرام استفاده مي كنيد به "قدرت لايك" توجه كنيد!
يكي از مهم ترين نكته هايي كه كاربران اينستاگرام بايد به آن توجه داشته باشند قدرتي است كه لايك كردن پست ها و لايك شدن دارد. لايك كردن همچنين مي تواند ابزاري باشد براي اين كه شما با استفاده از آن به ديدگاه مناسبي درباره اين كه كاربران مختلف به چه ميزان با شما تعامل مي كنند برسيد. به عنوان مثال در صورتي كه شما تعداد زيادي مخاطب داشته باشيد در صورتي كه تعداد افرادي كه هركدام از پست هاي شما را لايك مي كنند خيلي كم باشند اين موضوع مي تواند به اين معني باشد كه تعداد افرادي كه حقيقتا فالوئرهاي شما مي باشند خيلي كم هستند بنابراين نمي توانيد انتظار داشته باشيد كه تجارتتان آن طور كه مي خواهيد رشد كند اما در صورتي كه تعداد لايك هاي پست هاي شما زياد باشد شانستان براي موفقيت بيشتر است. همچنين در صورتي كه شما پست هاي مربوط به صفحه هاي ديگر را نيز لايك كنيد مي توانيد انتظار داشته باشيد كه احساس ارتباط ميان شما و كاربران ديگر بيشتر شود و همين موضوع مي تواند منجر به افزايش تعداد مخاطبين شما شود.
92) در صورتي كه براي بازاريابي كردن از پلتفرم اينستاگرام استفاده مي كنيد اهميت تبادل نظرها و شركت كردن در بحث ها را دست كم نگيريد!
درست است كه بازاريابي كردن با استفاده از اينستاگرام با بازاريابي كردن با استفاده از توييتر و فيسبوك و ابزارهايي شبيه به آنها فرق دارد و درست است كه وقتي شما مي خواهيد با استفاده از اين ابزار به بازاريابي بپردازيد بايد سعي كنيد كه بيشتر تمركز خودتان را بر روي آپلود كردن تصاوير و ويديوها و آپلود كردن استوري ها (كه آنها هم تقريبا هميشه به صورت تصاوير و ويديوها هستند) قرار دهيد ولي در اينستاگرام هم مانند ديگر پلتفرم هاي شبكه هاي اجتماعي بخش هايي براي تبادل نظر وجود دارد و شما براي اين كه بتوانيد بازاريابي با استفاده از اينستاگرام را به خوبي انجام دهيد نياز داريد تا در اين بخش هم توانايي كافي داشته باشيد. از اين رو به هنگام بازاريابي كردن با استفاده از اينستاگرام نيز به اهميتي كه پاسخ دادن به كامنت ها و تبادل نظر با آنها دارد توجه كنيد.
93) در صورتي كه براي بازاريابي كردن از پلتفرم توييتر استفاده مي كنيد بدانيد كه پلتفرم توييتر بيشتر در ارتباط با مكالمات است!
يكي از مهم ترين نكته هايي كه افرادي كه با استفاده از توييتر بازاريابي مي كنند بايد به آن توجه كنند اين است كه اين پلتفرم بيشتر براي مكالمات ساخته شده است بنابراين در صورتي كه شما اين توانايي را داشته باشيد كه جملات خوبي را براي بازاريابي مورد استفاده قرار دهيد شانستان براي اين كه بتوانيد در بازاريابي كردن با استفاده از اين ابزار موفق شويد خيلي افزايش پيدا مي كند. شما بايد سعي كنيد تا جايي كه مي توانيد از كلمات و جملات زيبا براي بازاريابي استفاده كنيد.
94) در صورتي كه براي بازاريابي كردن از پلتفرم توييتر استفاده مي كنيد بهتر است كه از لينك استفاده نكنيد!
از نكته هاي مهم ديگري كه افرادي كه مي خواهند با استفاده از توييتر بازاريابي كنند بايد به آن توجه كنند اين است كه بهتر است در پست هايي كه مي گذارند از لينك استفاده نكنند. تحقيقاتي كه در اين زمينه انجام گرفته است نشان داده است كه توييت هايي كه در آنها لينكي گذاشته نمي شود نسبت به توييت هايي كه در آن لينك قرار داده مي شود خيلي بهتر عمل مي كنند. از اين رو در صورتي كه مي خواهيد ميزان درگيري كاربران در كار شما بيشتر شود بهترين كار اين است كه در توييت هايي كه مي گذاريد از لينك ها استفاده نكنيد و سعي كنيد تا توييت ها را به صورت ساده و بدون هيچ لينكي آپلود كنيد. شما بايد سعي كنيد تا به جاي اين كه به لينك ها توجه كنيد به محتواي توييت هايي كه مي فرستيد توجه كنيد.
95) در صورتي كه براي بازاريابي كردن از پلتفرم توييتر استفاده مي كنيد سعي كنيد وقتي كه مكالمات اصطلاحا "داغ" هستند؛ وارد مكالمات شويد!
از آن جايي كه كار بازاريابي كردن با استفاده از توييتر به شيوه اي است كه شما براي انجام اين كار بايد سعي كنيد تا با استفاده از جملات زيبا و كلمات و عبارات تاثيرگذار كار را انجام دهيد بنابراين يكي از بهترين و مهم ترين نكته هايي كه شما بايد به هنگام انجام دادن اين كار درنظر بگيريد اين است كه سعي كنيد تا به دنبال مكالمه هايي بگرديد كه در همان لحظه در حال انجام است و سپس سعي كنيد تا وارد كار شويد و شروع به صحبت كردن درباره تجارت خودتان بكنيد. انجام دادن اين كار مي تواند به شما كمك كند كه تعداد مخاطبين خودتان را بيشتر و بيشتر كنيد بنابراين مي توانيد كيفيت كار بازاريابي خودتان را بالاتر ببريد. تحقيقاتي كه در اين زمينه انجام گرفته نشان داده است كه صفحه هايي توييتري كه به اين شيوه به دنبال موقعيت هاي مختلف براي كار بازاريابي مي گردند نسبت به صفحه هايي كه از اين موقعيت ها غافل مي شوند عملكرد بسيار بهتري دارند.
96) در صورتي كه براي بازاريابي كردن از پلتفرم توييتر استفاده مي كنيد فراموش نكنيد كه در توييتر نيز مانند اينستاگرام و ديگر شبكه هاي اجتماعي شيوه بازاريابي افراد تاثيرگذار جواب مي دهد!
در صورتي كه فكر مي كنيد كه بازاريابي با استفاده از افراد تاثيرگذار شيوه اي است كه تنها محدود به بازاريابي با استفاده از اينستاگرام مي شود سخت در اشتباهيد! شما بايد اين نكته را قبول كنيد كه بازاريابي كردن با استفاده از توييتر و همچنين ديگر پلتفرم هاي شبكه هاي اجتماعي نيز مانند بازاريابي كردن با استفاده از اينستاگرام است و شما براي اين كه بتوانيد با استفاده از اين روش ها موفق شويد بسياري از نكته هايي است كه در تمام اين پلتفرم ها شبيه به هم هستند و شما بايد آنها را رعايت كنيد. يكي از اين وجه شباهت ها بازاريابي با استفاده از افراد تاثيرگذار است كه شما وقتي كه در توييتر به بازاريابي مي پردازيد هم بايد سعي كنيد تا اين افراد تاثيرگذار توييتري را شناسايي كنيد و بر اين اساس بازاريابي انجام دهيد.
97) در صورتي كه براي بازاريابي كردن از پلتفرم توييتر استفاده مي كنيد بايد به اين نكته توجه كنيد كه در توييتر پيام هاي شخصي (DM) ها بسيار مهم تر از اينستاگرام هستند!
يكي از مهم ترين نكته هايي كه افرادي كه مي خواهند با استفاده از توييتر بازاريابي كنند بايد به آن توجه داشته باشند اين است كه در اين پلتفرم استفاده كردن از پيام هاي شخصي ابزار بسيار مهمي است در اختيار كاربران توييتري قرار مي دهد براي اين كه بتوانند با كاربران ديگر ارتباط برقرار كند. پيام هاي شخصي در توييتر حتي از اينستاگرام هم مهم تر هستند.
98) در صورتي كه براي بازاريابي كردن از پلتفرم توييتر استفاده مي كنيد استفاده از هشتگ ها را ناديده نگيريد!
يكي از اشتباهاتي كه افرادي كه با استفاده از توييتر به كار بازاريابي مي پردازند مرتكب مي شوند اين است كه فكر مي كنند كه هشتگ هاي توييتر به اندازه هشتگ هاي اينستاگرام مهم نيست بنابراين نيازي به توجه ندارد! اين باور يك باور كاملا غلط است و شما بايد براي اين كه بتوانيد در توييتر يك بازاريابي موفق داشته باشيد بايد سعي كنيد كه تا جايي كه مي توانيد از هشتگ هاي توييتري به خوبي استفاده كنيد. هشتگ ها به طور كلي يكي از مهم ترين ابزارهاي شبكه هاي اجتماعي هستند و افرادي كه از هشتگ ها استفاده نمي كنند نمي توانند نتيجه هاي مطلوبي را از كارشان بگيرند بنابراين چه در توييتر بازاريابي مي كنيد چه در اينستاگرام و چه در هر شبكه اجتماعي ديگري بازاريابي مي كنيد بايد حتما استفاده از هشتگ ها را درنظر داشته باشيد!
99) در صورتي كه براي بازاريابي كردن از پلتفرم توييتر استفاده مي كنيد سعي كنيد در گذاشتن توييت ها وقت شناس باشيد!
يكي ديگر از نكته هايي كه شما حتما بايد به عنوان فردي كه مي خواهد با استفاده از توييتر به بازاريابي بپردازد توجه كنيد اين است كه از زمان هاي مناسبي را براي گذاشتن توييت ها انتخاب كنيد. در صورتي كه شما توييت ها را در زمان هايي بگذاريد كه فكر مي كنيد در اين زمان ها شانسي براي اين كه ديگران اين توييت ها را بخوانند وجود ندارد، احتمال اين كه بتوانيد در كارتان موفق شويد خيلي كم مي شود. وقت شناس بودن موضوع بسيار مهمي است كه شما بايد حتما به هنگام كار كردن با توييتر و بازاريابي كردن با استفاده از اين ابزار به آن توجه داشته باشيد بنابراين سعي كنيد تا جايي كه مي توانيد توييت هاي خودتان را در زمان هاي مشخصي كه بيشترين تاثير را بر روي مخاطبين دارند بگذاريد.
و آخرين و مهم ترين نكته براي بازاريابان با استفاده از تمام شبكه هاي اجتماعي اين است كه:
100) زود تسيلم نشويد!
كار بازاريابي با استفاده از شبكه هاي اجتماعي كاري زمانبر است و شما براي اين كه بتوانيد در اين كار موفق شويد نيازمند صرف وقت و انرژي زيادي هستيد. از اين رو نبايد زود دست از كار بكشيد و بايد به فعاليت هاي خودتان ادامه دهيد تا زماني كه موفق شويد. بايد بدانيد كه وقتي كار بازاريابي با استفاده از شبكه هاي اجتماعي را شروع مي كنيد در روزهاي اول تعداد فالوئرهاي شما خيلي كم است ولي در صورتي كه به اندازه كافي صبر و حوصله داشته باشيد و در صورتي كه از كم بودن تعداد فالوئرها در مراحل اوليه كار نااميد نشويد مي توانيد در مدت كوتاهي تعداد مخاطبين خودتان را افزايش دهيد و در نهايت مي توانيد به موفقيت برسيد. بنابراين به خاطر داشته باشيد كه: زود تسليم نشويد!
- ۳۴ بازديد
- ۰ نظر